Obrázky generované Ai nejsou morální, říká grafička Charles Games
Herní studio Charles Games vzniklo před třemi lety ve spolupráci se CUIP jako první univerzitní spin-off společnost. Během krátké doby se proslavili hrami jako Atentát 1942 nebo Svoboda 1945, za které získali několik ocenění, včetně České hry roku 2021. Jak vnímá herní průmysl žena a musí se grafik vzdělávacích her držet speciálních postupů? Odpovídá grafička Charles Games, Lucie Tvarohová.
„Na škole jsem žádala o Erasmus stáž v animátorském studiu, ale nakonec mě poslali do herního studia ve Španělsku. Ta kreativní a hravá atmosféra mi uhranula.“
Vypráví Lucie o době, kdy se rozhodla hernímu průmyslu věnovat více.
Kromě toho, že vystudovala Vyšší odbornou Václava Hollara také v současné době lektoruje na Vyšší odborné škole Scholastika na oboru Game design.
„Žasnu, co jsou schopni za krátkou dobu udělat, a jak intuitivní to pro ně je, oproti tomu, jak dlouho jsem se to učila já. Jsou moc šikovní.“
Popisuje svou zkušenost s vyučováním nové generace herních vývojářů.
Poslechněte si náš podcast buď zde na webu nebo na Spotify.
Moderuje Lucie Budinová.